O pan foi bendicido na misa cun fondo de charanga lonxana. A igrexa, con sitios abondo para acoller aínda ós integrantes de varias charangas sentados, púxose solemne no combate contra o ruído da rúa, nun día chuvioso tamén con pouca xente (daquela hora) seguindo as chirigotas. A misa, en castelán, contrasta coa variedade libre galego(s)/castelán do libro, onde o antroido é chamado oficialmente entroido cinguíndose á normativa favorable a esa opción, despois de pasar case todas as edicións como carnaval, como testemuñan os carteis (e os pregóns de antroido de Ribadeo).
Mentras, a noite anterior, unha especie de antroido semanal saía exitoso da comparación co ‘entroido’ e coa misa, a xulgar de moita xente que o secundou.
O antroido cambia, pero non é o único. A socioloxía di que é a sociedade no seu conxunto a que o fai. E nótase.
A foto, unha mostra da auga caída o domingo de antroido cara ó mediodía.
…
Outras entradas / web relacionadas co antroido 2008 en Ribadeo ou anteriores:
Libro As Festas populares no entorno ribadense, primeiras páx.,
Libro As Festas populares no entorno ribadense, páx. seguintes.,
Libro As Festas populares no entorno ribadense, máis páx.