Ribadeo e as miñas cousas (chámalle Blog / Weblog / Bitácora / Caderno … )

Cambiando de tema


Coa xa famosa sentencia (xa debe estar colgada en ruidos.org) e debido á miña sensibilización (imos chamarlle así) co tema, cooro perigo de pasarme unha boa tempada coas idas e voltas, por exemplo, dos comentarios alcaldables ou do que lle tocará pagar a cada ribadense. Por eso, de xeito voluntario, aínda que voltarei de seguro máis adiante, cambio de tema.
Neste tempo segue a ser nova o relacionado coas caricaturas de Mahoma (de aí a ilustración de hoxe) e en ribadeo tratan de cambiar de tema, como se ve: Reinante pide que se desvelen as razóns ocultas da marcha de Azucena do concello tras desvelarse que tardou dous anos en aboar unha factura que lle acabou reclamando o PP. Como se ve, non se sabe ben se é Crónicas Marcianas, Gran Hermano ou Ribadeo.
Fóra do ‘casco urbano’, séguese a pugnar polas bandeiras azuis, do porto deportivo ás praias e (tampouco aquí) se valora o estado se sufrimento natural a que está sometido no primeiro caso, a ría, e nos segundos, os mesmos entornos das praias. E aínda máis lonxe, parece que polo momento teremos AEAT (=Hacienda) en Foz, tras aprobalo así o Parlamento Galego. Por contra, os xulgados cada vez teñen menos pés na costa e mais na capital de provincia. De calquera xeito, mellor non ter problemas en ningún dos dous sitios.

Máis lonxe, reamto de releer unha frase de Heamus seaney, Nobel irlandés coas súas poesías, que di lúcidamente (está dita vai uns 3 anos): ‘O de Estados Unidos agora lémbrame ó Imperio Romano, que sempre tiña problemas nas súas fronteiras’. Só que agora as fronteiras son globais.
E a ilustración: resulta que tomando onte café atopeime con ela nun sobre de azucre. E xa non sei que pensar; coido que é inocente e que está reflexando algunha historia do mundo árabe que alguén se sacou da manga. Pero que, ó tempo, probablemente teña abonda idade. Non é caricatura, non está moi ben feita, pero nestes tempos que corren, chamoume a atención. ¿?

De Hernán Naval, espera de ser colgado no sitio web de Hernán:

Data: 26/03/93

Fonte: La Comarca del Eo

Título: ¿Para que sirve la banda de música?

Autor: Antonio Varela

Descrición: Escrito en xeito de carta pedindo a actuación da banda de música en procesións en Ribadeo.

Comentarios: Non é meu, é de outro Antonio

¿PARA QUE SIRVE LA BANDA DE MÚSICA?

ANTONIO

Señor Director:

A estas alturas, formularnos esta pregunta parece absurdo y, sobre todo, después de los éxitos adquiridos. Si, hay que felicitar porque en tan corto espacio de tiempo se haya logrado tanto. Repito, felicidades al grupo que forma la Banda y en especial a su director, que demostró su profesionalidad y entrega.

Pero, señor Director, lo que ya no está para felicitar es la falta de actuación en las procesiones. Quizá se tome a risa, pero seguro que la mayoría de los que íbamos en la procesión notábamos en falta el doblaje y redoblaje del tambor por el que marcábamos el paso y desfilábamos al compás de una marcha (en el caso del domingo, alegre por ser la fiesta más solemne del año). Que el año pasado no saliera, bien por temor a no hacerlo bien y, por consiguiente, ha ser el ridículo, o bien por no estar los suficientemente preparados; pase. Pero este año van dos procesiones y sin salir en ninguna: Semana Santa y, sobre todo, el Corpus…

No me servirán las excusas (explicaciones) que me quieran dar. Ya me pueden decir que no quieren hacer el ridículo (¡!) ¿Lo hicieron en Tapia? Ya pueden decir que tiene que reunirse la comisión. ¿Acaso no era suficiente la voluntad del director, o acaso tampoco la tiene? Que no me convencen.

Seguramente cuando le solicitaron a la Coral Polifónica que cantasen la Misa, aceptaron al momento y encantados. Quizás pudieron poner excusas para no actuar: Que si no estaban ensayados, etc… u desde luego también tienen miedo a hacer el ridículo. Pero no, allí estaban.

¡Enhorabuena!¿Por qué la Banda anda con tantos remilgos?.

Entonces, señor Director, vuelvo a formular la pregunta: ¿Para que sirve la Banda de Música? ¿Solamente para dar conciertos en la parroquial, Capilla de la Orden Tercera, o en el quiosco?. Sinceramente, si sólo es para esto me doy de baja como socio. Lamentablemente oí protestas sobre lo que no pasó; es decir, la falta de la Banda de Música. ¡Que pena!


Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *